The Body Shop - Banános hajápolás

By Réka - június 25, 2020

A The Body Shop minden évben kijön valamilyen gyümölcsös újdonsággal. Amikor tavaly októberben Londonban jártam, betértem a boltjukba, ahol beszereztem az akkor számomra még ismeretlen banános termékcsaládból egy kis üveggel. A 60 ml sampon végül pár hét alatt elfogyott és mivel pozitív volt a tesztelés, így végre eljutottam oda, hogy vásároltam belőle egy 400 ml-es darabot, amely mellé egy balzsamot is társítottam.


A banános sampon tisztítja és ápolja a hajat. 100% vegetáriánus, amely tökéletes választás sérült hajra. Intenzíven ápol, hidratál és erősít. Finomat tisztítja azt, puhává és egészségesen fénylővé teszi, ráadásul szilikon és ásványiolaj mentes termékről beszélünk. Mindezt a hivatalos honlapról hoztam el nektek. 

Ami a saját véleményemet illeti, egy kicsit részletesebb információkkal szolgálhatok nektek. Első körben nem igazán tudtam, hogy milyen fejbőrre is való, őszintén szólva engem azonnal megnyert, amikor megéreztem a gyümölcs illatát. Konkrétan képes lennék megenni, annyira frissítő és kellemes. Alkalmazása nagyon egyszerű. Én évek óta higítom a samponjaim egy kis vízzel, így nem érintkezik közvetlenül a fejbőrömmel, arról nem beszélve, hogy sokkal kevesebbet kell belőle használnom. Ez itt sem volt másként. Egy mogyorónyi adagot összekeverek egy kis vízzel, majd mehet a fejbőrömre, ahova azonnal bele is masszírozom. Eredetileg zsíros és megviselt hajra találták ki, így nekem erre a célra tökéletesen megfelelt a termék.



Miután kimostam belőle, jöhetett a balzsam része, amely szintén banános és szintén keveset kell belőle használni a megfelelő hatásért. A 400 ml-es sampon és a 250 ml-es balzsam tehát elég sokáig a társam marad, hiszen nem mostanában fogom elhasználni egyiket sem. Bár mint tudjuk, a The Body Shop-os termékek nincsenek egy árban a szupermarketekben és drogériákban kapható hasonló darabokkal, ám mégis azt mondhatom, hogy megéri az árát. Nem is kicsit. 

Azt is sokan tudják, hogy néha-néha jó a fejbőrnek, ha leváltjuk a sampont és a balzsamot, hiszen ahogy sok más testrészünk, hozzászokik az állandóhoz. Én egy Garniert cseréltem le ezekre, amely nagy lépés volt, de egy percig sem bántam meg. Mivel alapvetően kevés szépségápolási terméket használok, így úgy voltam vele, hogy ennyit megengedhetek magamnak, főleg, hogy ennyire bevált. A hajam sima, puha, egészséges és nem utolsó sorban nem zsírosodik olyan gyorsan, mint azt megszoktam. Bár sajnos nálunk nagyon közrejátszik a víz minősége, de ez a vegetáriánus banános termékcsalád még ezen is tudott javítani. Nem véletlenül nagy a hírneve a The Body Shop-nak. Lassan vissza fogok nézni az üzletbe és beszerzek egy tusfürdőt és testjoghurtot. Ezekkel is szemezem már egy ideje, de az árát tekintve kétszer meg kell gondolnom, hogy mire ruházok be hosszú távra. Szerencsére a vállalat gondolt azokra is, akik még csak ismerkednek velük, hiszen a legtöbb termékből kisebb kiszerelést is tudunk vásárolni. 

Összességében tehát bátran ajánlom mindenkinek a The Body Shop banános termékeit, amelyekből már nem csak sampon és balzsam, hanem fürdő smoothie, hajmaszk és testjoghurt is van már. Ti milyen termékeket vásároltatok már tőlük? 

  • Megosztás:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor talán ez is fog:

0 megjegyzés